Ofte stillede spørgsmål

Har I en butik, jeg kan besøge?

Ja, vi har en butik i Aalborg. Du er meget velkommen til at besøge os og få vejledning i vores produkter. Vi har et stort udvalg af produkter udstillet i butikken, men vær opmærksom på, at ikke alle vores produkter er udstillede.

Butikken ligger på Gugvej 140, 9210 Aalborg SØ.


Butikkens åbningstider
Mandag-torsdag: 9.00-16.00
Fredag: 9.00-12.00
Lørdag, søndag og helligdage: lukket


Bestilling

Hvilket produkt skal jeg vælge?
Hvis du er i tvivl om hvilket produkt, du skal vælge, henviser vi til vores mange guides:
Guide til kikkert og udsigtskikkert
Guide til stjernekikkert
Guide til mikroskop
Guide til lup
Guide til fotoudstyr

Vi har også lavet en FAQ til stjernekikkerter. Der kan du læse om forskellige begreber, som er nyttige at kende, når du skal samle og anvende en stjernekikkert.

Er du stadig i tvivl, har vi et team af eksperter, der sidder klar til at rådgive dig både via telefon
9630 3409 eller mail: info@kikkertland.dk

Kundeservice åbningstider
Mandag-torsdag: 10.00-15.00
Fredag: 10.00-12.00


Hvorfor har jeg ikke modtaget en ordrebekræftelse?
Når vi har modtaget din ordre, afsendes der automatisk en ordrebekræftelse til din mail. Vi oplever ofte, at ordrebekræftelsen ender i spam-mappen. Tjek derfor gerne om mailen er landet her.

Alternativt kan det skyldes 1) at der er indtastet forkert mailadresse 2) at vi ikke har modtaget din ordre. Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du er i tvivl, om vi har modtaget din ordre.

Du er velkommen til at kontakte os på
ordre@kikkertland.dk eller ringe 9630 3409. Så vil vi være behjælpelige med at bekræfte købet og sende en ordrebekræftelse til dig.

Kan jeg nå at ændre min ordre?
Afhængig af hvor langt din ordre er i afsendelsesprocessen, kan vi måske nå at lave mindre ændringer, inden den afsendes. Ønsker du at ændre din ordre, anbefaler vi, at du ringer til os på
9630 3409 hurtigst muligt – så vil vi gøre vores bedste for at hjælpe dig!

Kan jeg handle med EAN nr. hos jer?
Ja, du kan selvfølgelig også handle med EAN nr. hos os. EAN betaling anvendes af virksomheder og institutioner, som skal foretage en elektronisk fakturering direkte til det offentlige.

Når du kommer til betalingssiden, skal du blot udfylde med relevante informationer om virksomheden.



Levering

Hvor lang er leveringstiden?
Hvis du bestiller inden kl. 13 mandag-torsdag og kl. 10 fredag, stræber vi efter at afsende din ordre samme dag. Der er derfor typisk 1-2 dages levering på størstedelen af vores produkter. Skulle andet være tilfældet vil det være oplyst på produktsiden.


Hvilke leveringsmuligheder har jeg?
Du kan vælge at få din ordre sendt til en pakkeshop nær dig, til dit hjem eller til din arbejdsplads. Dette vælger du under leveringsmetode ved check out.

Vær opmærksom på, at hvis du vælger at få ordren sendt til din hjemmeadresse, skal du godkende at pakken må stilles et sted efter eget valg i tilfælde af, at du ikke er hjemme ved levering. 

Pakker over 25 kg. kan ikke leveres til en pakkeshop. Er dette tilfældet kontakter vi dig.


Så snart din pakke er afsendt modtager du en mail med tracking nr., så du kan følge pakkens rejse til dig.

Det er også muligt at afhente din ordre i vores butik i Aalborg. Dette kan du vælge som leveringsmetode ved check out.


Hvem sender I min pakke med?
Vi sender din pakke med GLS med hurtig 1-2 dages levering. Ved bestilling kan du vælge om du vil have din pakke leveret til pakkeshop, din adresse eller din arbejdsplads. Så snart vi har afsendt pakken modtager du en mail med tracking nr., så du kan følge pakken.


Returnering, reklamation og ombytning

Hvordan returnerer jeg et produkt?
Hvis du ønsker at returnere et produkt, skal det ske senest 14 dage efter modtagelse. Udfyld vores fortrydelsesformular og vedlæg denne samt din faktura i pakken. Du kan let købe en returlabel på webshoppen.

Din sag behandles hurtigst muligt indenfor 14 dage efter modtagelse. Vi kontakter dig, når din sag er behandlet.

Alternativt kan du besøge os i butikken i Aalborg og foretage returneringen her. Medbring faktura eller bon.

Ønsker du at læse mere om returnering henviser vi til
Returnering

Hvad koster det at returnere?
Det er muligt at købe en
returlabel på webshoppen til 49 kr. Den kan du finde her.

Hvor lang er returfristen på gaver?
Du har 14 dages returret fra den dato gaven gives. Noter gerne datoen under bemærkninger ved check out.  

Hvad gør jeg, hvis produktet går i stykker?

Har du en reklamation bedes du sende en mail til
ordre@kikkertland.dk med dit ordrenr. samt årsag til reklamation. Det er en stor hjælp, hvis du har mulighed for at sende et billede af fejlen.

Ønsker du at læse mere om reklamation henviser vi til
handelsbetingelser.